" And as the season come and go , here's something you might like to know ..... there are fairies everywhere under bushes , in the air , playing game just like you play , singing through their busy day . So listen , touch , and look around , in the air and on the ground and if you watch all nature's things you might just see a fairy's wing. "

Friday, February 26, 2010

我知道



我知道
有些是 我们管不着
而 我们能做的 只是陪在您们的身边
陪这您 让您发泄 我们的耳朵
永远等着 听您们说不开心的事




我只有一个小小的要求
就是
能不能不要再吵架?
我知道
你的忍耐度 已经到了极点
不能在 忍了
那 你能为了我们 在忍一忍吗?
就当我求你....
我可以什么都不要
知要您们和好




想要般到远远吗?
能不能
不要有这个念头...
您一定不知道 我听到您这么一说
我真的很想哭



我知道
这一年来
您有多辛苦
然后为了 我让您丢下脸皮
求 别人让我留下
对不起....





我只想大家
好好的
坐在一起 没有烦恼的
谈天 吃饭
应该不难吧













.... 我诚心的 请求上帝 让他们和好 ....
=(



No comments:

Post a Comment