" And as the season come and go , here's something you might like to know ..... there are fairies everywhere under bushes , in the air , playing game just like you play , singing through their busy day . So listen , touch , and look around , in the air and on the ground and if you watch all nature's things you might just see a fairy's wing. "

Monday, September 14, 2009

❤ Pray .....





好想问上帝 是带着怎样的心情来构造我.....





有时后还以为 ,
带着纯洁的心情 ...身边所烦恼的事物...就会慢慢的消失
一天一天的长大...
在我身边的事物
也不是我想像中那么单纯...




很多是都要自己去解决...
要懂得去分辨
什么是对或错...
身边的人也不一定是真心去对待你...



为什么就不能像童话故事一样...
最后都有 perfect ending ...
可以去相信每一个人..
而他们不会伤你的心或欺骗你...


我真的有那么好骗
那么好欺负吗?
我也拿我的真心去对待你们.. =(











please stay strong ...just believe in yourself...










还好我有很多人的保护的疼爱...
我永远都在幸福之中....

















End =D

No comments:

Post a Comment